- Gmina Jemielnica
- ›
- Aktualności
Zapytanie ofertowe na wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Jemielnica
Jemielnica, dnia 05.06.2017r.
Znak sprawy 34 /2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
na
„Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jemielnica– VIII nabór”
( nazwa rodzaju zamówienia )
o wartości poniżej 30 000 euro netto
- Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Jemielnica
47-133 Jemielnica
ul. Strzelecka 67
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Jemielnica w zakresie:
- odbioru wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo cementowych z 16 miejsc szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest, tj. płyt azbestowo cementowych do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych została oszacowana na ok 22,03 Mg (tj. ok. 1 468,86 m2),
- demontażu płyt azbestowo cementowych z pokryć dachowych 13 obiektów, ich załadunek, transport oraz unieszkodliwianie na składowisku odpadów niebezpiecznych, szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest tj. płyt azbestowo cementowych z pokryć dachowych do demontażu, załadunku, transportu oraz unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych została oszacowana na około 11,43 Mg (tj. ok. 762.1 m2),
- Ilości odpadów o których mowa w pkt. 1)a i 1)b nie zostanie zwiększonaa właściciel w przypadku wystąpienia większej ilości odpadów na nieruchomości pokryje koszty we własnym zakresie.
- Wykonawca, po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości z których będzie dokonany odbiór płyt azbestowo cementowych oraz demontaż pokryć dachowych wraz z odbiorem płyt azbestowo-cementowych, przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania w/w wykaz może ulec zmianie.
- Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie w szczególności zgodnie z:
- Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest,
- Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71 poz. 649) zmienionym Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2010 nr 162 poz. 1089);
- Wykonawca zobowiązany jest realizując zamówienie posiadać:
- zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21),
- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U z 2010r. nr 185 poz. 1243 ze zmianami) lub na podstawie art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013 nr 0 poz. 21) lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21)
- Wykonawca zobowiązany jest:
- do ustalenia daty i godziny odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być uzgodniony z właścicielem nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 11.09.2017r. Wykonawca najpóźniej w terminie 10 dni, licząc od dnia podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram sporządzony prac zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
- na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac dokonać zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu:
- organowi nadzoru budowlanego,
- okręgowemu inspektorowi pracy,
- państwowemu inspektorowi sanitarnemu
przedmiotowe zgłoszenia wymagać będą weryfikacji przez Zamawiającego
- zabezpieczyć teren, na którym wykonywane będą prace rozbiórkowe przed dostępem osób postronnych i oznakować tablicami ostrzegawczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zdjąć materiały zawierające azbest z dachu (powstałe odpady winne być utrzymywane w stanie wilgotnym do momentu ich opakowania w specjalne worki lub folie),
- ułożyć na paletach i zapakować odpady w sposób uniemożliwiający emisję włókien azbestowych do atmosfery,
- po zakończeniu robot teren dokładnie oczyścić z pyłu i drobnych, połamanych elementów azbestu,
- zebrane odpady gromadzić w wyznaczonym miejscu na terenie prowadzonych prac do momentu ich odbioru,
- zdeponować odpady na składowisku posiadającym decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest poprzez składowanie,
- dla każdej nieruchomości, zważyć przed załadunkiem w obecności właściciela nieruchomości wagę odbieranego materiału zawierającego azbest. Protokół z pomiarów musi zostać podpisany przez właściciela nieruchomości. Waga materiału zawierającego azbest, odebranego z danej nieruchomości musi ponownie zostać określona przez zdeponowaniem na składowisku.
- po każdym dokonanym demontażu lub/i odbiorze płyt wraz z ich unieszkodliwieniem, dostarczyć Zamawiającemu:
- karty przekazania odpadów na odpowiednie składowisko wraz z ich zestawieniem sporządzonym wg, wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego określające: dokładne miejsce unieszkodliwiania odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych posiadające pozwolenie zintegrowane na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest), poświadczenie unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonej partii odpadów, dokładne dane gminy (nazwa gminy, adres), z której były odbierane wyroby zawierające azbest, wyszczególnienie ilości odpadów pochodzących z poszczególnych nieruchomości,
- oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych wraz z wykazem nieruchomości, których oświadczenie dotyczy zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,
- protokoły odbioru spisane przez właściciela nieruchomości, przedstawiciela zamawiającego i wykonawcę, zawierające co najmniej właścicieli i adresy nieruchomości, z których usunięto wyroby zawierające azbest oraz powierzchnię zdemontowanych lub zebranych i masę unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- przedłożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego zgłoszenie przystąpienia do prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 162 poz. 1089), o którym mowa w b) np. potwierdzenie nadania.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania robot. W tym celu wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi Zmawiającemu polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i będzie ona stanowiła załącznik do umowy.
- Zadanie będzie finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i środków własnych właścicieli nieruchomości.
- Sposób obliczenia ceny:
Cena brutto (obliczona na potrzeby porównania ofert) jest sumą iloczynów cen jednostkowych brutto za wykonanie danej czynności, określonej w poniższej tabeli:
Lp. |
Symbol |
Rodzaj usługi |
Szacowana wielkość |
1. |
Pa |
odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo cementowych |
22,03 Mg |
2. |
Da |
demontaż płyt azbestowo cementowych z pokryć dachowych, ich załadunek, transport oraz unieszkodliwianie na składowisku odpadów niebezpiecznych |
11,43 Mg |
Cena oferty = C1 * Pa + C2 * Da
Gdzie C1 i C2 to ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Kryteria oceny ofert: Cena oferty – 100%
- Sposób dokonywania oceny ofert i przydzielenia punktów za cenę oferty - Pi:
Jako najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana oferta, która spełnia wszystkie wymagane warunki i zawiera najniższą cenę brutto
- Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 11 .09.2017 r. zgodnie z szczegółowym harmonogramem prac.
Wykonanie zamówienia uzależnione jest od uzyskania przez Zamawiającego środków pochodzących z „Programu przeznaczenia środków WFOŚ i GW na dofinansowanie działań z zakresu usuwania i unieszkodliwiania azbestu na terenie województwa opolskiego
- Termin płatności – zgodnie z zapisami umowy
- Warunki umowy zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
Warunkiem wejścia w życie postanowień umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego jest uzyskanie przez Zamawiającego środków pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu w ramach programu dotyczącego dofinansowania przedsięwzięć zgodnych z gminnymi programami usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie województwa opolskiego.
- Wymagane dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, lub osobę do tego upoważnioną. Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Forma złożenia oferty
Ofertę na Formularzu oferty (wraz z wymaganymi załącznikami) należy złożyć w terminie do dnia 12.06.2017r. w formie:
- Pisemnej ( osobiście, listownej ) na adres: Urząd Gminy Jemielnica
47-133 Jemielnica, ul. Strzelecka 67
- Faxem na numer: 77 46 23 510
- W wersji elektronicznej na email:
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy harmonogram prac.pdf
- Załącznik nr 2.pdf
Załącznik nr 2.xls - Załącznik nr 3.doc
Załącznik nr 3.pdf - Załącznik nr 4.doc
Załącznik nr 4.pdf - Załącznik nr 5 - Projekt umowy.pdf
- Załącznik nr 6.doc
Załącznik nr 6.pdf - Załącznik nr 7 - Formularz ofertowy.docx
Załącznik nr 7 - Formularz ofertowy.pdf
Wersja XML