- Menu BIP
- ›
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- ›
- Zamówienia publiczne do roku 2014
- ›
- Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości maksymalnej 2 600 000 PLN.
Jemielnica, 2012-09-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: SG 271/9/12. Nazwa zadania: Udzielenie i obsługa zaciąganego przez Gminę Jemielnica kredytu długoterminowego na rynku krajowym w wysokości maksymalnej 2.600.000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w 2012 roku deficytu budżetu Gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) Gmina Jemielnica zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Jemielnica
Adres zamawiającego Strzelecka 67
Kod Miejscowość 47-133 Jemielnica
Telefon: 77 46 23 500
Faks: 77 46 23 510
adres strony internetowej www.jemielnica.pl / www.bip.jemielnica.pl
adres poczty elektronicznej
Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (budynek nr 2 pokój nr 4 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Udzielenie i obsługa zaciąganego przez Gminę Jemielnica kredytu długoterminowego na rynku krajowym w wysokości maksymalnej 2.600.000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w 2012 roku deficytu budżetu Gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
66113000-5: usługi udzielania kredytu
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 337084-2012. Data zamieszczenia 07-09-2012 r.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania zamówienia:
Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu podpisaniu umowy
VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – wykonawca załączy do oferty zezwolenie uprawniające do prowadzenia działalności bankowej, tj. dokument z którego wynikać będzie, że Wykonawca posiada uprawnienie do prowadzenia działalności bankowej (w szczególności do prowadzenia usług objętych przedmiotem zamówienia) na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Bankowe a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
IX. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
cena |
100% |
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty należy składać do dnia: 2012-09-17 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Jemielnica
ul. Strzelecka 67
47-133 Jemielnica
pokój nr 1 budynek nr 1
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-09-17, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Jemielnica
ul. Strzelecka 67
47-133 Jemielnica
budynek nr 2 sala narad Urzędu Gminy
XIII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XVII. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Joachim Jelito
Wójt Gminy Jemielnica
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.pdf
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc
Załącznik nr 2 - Oświadczenie art 24 PZP.pdf
Załącznik nr 2 - Oświadczenie art 24 PZP.doc
Załącznik nr 3 - Oświadczenie art 22 PZP.pdf
Załącznik nr 3 - Oświadczenie art 22 PZP.doc
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Jemielnica |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Joachim Jelito |
Data wytworzenia: | 07-09-2012 r. |
Wersja XML