- Menu BIP
- ›
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- ›
- Zamówienia publiczne do roku 2014
- ›
- Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
Ogłoszenie o zamówieniu: Udzielenie i obsługa zaciąganego przez Gminę Jemielnica kredytu
Jemielnica, 2010-11-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 341/11/10. Nazwa zadania: Udzielenie i obsługa zaciąganego przez Gminę Jemielnica kredytu długoterminowego na rynku krajowym w wysokości maksymalnej 1.650.000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w 2010 roku deficytu budżetu Gminy
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Gmina Jemielnica zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Jemielnica
Adres zamawiającego Strzelecka 67
Kod Miejscowość 47-133 Jemielnica
Telefon: 77 463 23 67
Faks: 77 463 23 88
adres strony internetowej www.jemielnica.pl / www.bip.jemielnica.pl
adres poczty elektronicznej
Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (budynek nr 2 pokój nr 4 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Udzielenie i obsługa zaciąganego przez Gminę Jemielnica kredytu długoterminowego na rynku krajowym w wysokości maksymalnej 1.650.000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w 2010 roku deficytu budżetu Gminy
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
66113000-5: usługi udzielania kredytu
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 309415-2010. Data zamieszczenia 02-11-2010
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania zamówienia:
Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu podpisaniu umowy
VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – wykonawca załączy do oferty zezwolenie uprawniające do prowadzenia działalności bankowej, tj. dokument z którego wynikać będzie, że Wykonawca posiada uprawnienie do prowadzenia działalności bankowej (w szczególności do prowadzenia usług objętych przedmiotem zamówienia) na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Bankowe a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
IX. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
cena |
100% |
#112
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty należy składać do dnia: 2010-11-10 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Jemielnica
ul. Strzelecka 67
47-133 Jemielnica
pokój nr 1 budynek nr 1
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-11-10, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Jemielnica
ul. Strzelecka 67
47-133 Jemielnica
budynek nr 2 sala narad Urzędu Gminy
XIII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XVII. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Joachim Jelito
Wójt Gminy Jemielnica
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.pdf
Załącznik Nr 10 Sprawozdanie Rb-28S za okes od początku roku do 30.06.2010.pdf
Załącznik Nr 11 Sprawozdanie Rb-NDS za okes od początku roku do 30.06.2010.pdf
Załącznik Nr 12 Rb-N wg stanu za okes od początku roku do 30.06.2010.pdf
Załącznik nr 13 Rb-Z wg za okes od początku roku do 30.06.2010.pdf
Załącznik Nr 14 Uchwała RIO z dnia 09.12.2009 r. w sprawie opinii o projekcie uchwły budżetowej Gminy Jemielnica na 2010 r..pdf
Załącznik Nr 15 Uchwała RIO w Opolu z dnia 07.09.2009 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu przez Gminę Jemielnica w 2010 r..pdf
Załącznik Nr 16 Uchwała RIO w Opolu z dnia 09.12.2009 r. w sprawie opinii o prawidłowości dołączonej do projektu uchwały budżetowej prognozy kwoty długu Gminy Jemielnica.PDF
Załącznik Nr 17 Uchwała RIO w Opolu z 30.03.2010 r. w sprawie opinii o sprawozdaniu Wójta z wykonania budżetu Gminy Jemielnica za 2009 r..pdf
Załącznik Nr 18 Uchwał RIOw Opolu z dnia 21.05.2010 r.w sprawieopinii o możliwości spłaty kredytu z 21.05.2010 r..pdf
Załącznik Nr 19 Uchwała RIO w Opolu z 06.09.2010 r. w sprawie opinii o informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Jemielnica za I półrocze 2010 r..pdf
Załącznik nr 2 - Oświadczenie art 24 PZP.pdf
Załącznik Nr 20 Uchwała Nr XXXV23210 Rady Gminy Jemielnica z dnia 22.03.2010 r.w sprawie zaciagniecia kredytu długoterminowego.pdf
Załącznik Nr 21 Wskaźniki i relacje poziomu zadłużenia jst..pdf
Załącznik Nr 22 Nadwyżka operacyjna jst..pdf
Załącznik Nr 23 Kserokopia Decyzji w sprawie nadania Numeru Identyfikacji Podatkowej.pdf
Załącznik Nr 24 Kserokopia Zaświadczenia o numerze identyfikacyjnym REGON.pdf
Załącznik Nr 25 Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS.pdf
Załącznik Nr 26 Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zadłużenia.pdf
Załącznik Nr 27 Zaświdczenie o wyborze Wojta, Powołanie Skarbnika.pdf
Załącznik Nr 28 Uchwała RIO w Opolu z 17.04.2009 r. w sprawie opinii o sprawozdaniu z przebiegu wykonania budżetu Gminy Jemielnica za 2008 r..pdf
Załącznik Nr 29 Sprawozdanie Rb-PDP za okes od początku roku do 31.12.2008.pdf
Załącznik nr 3 - Oświadczenie art 22 PZP.pdf
Załącznik Nr 30 Wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z Gminą.pdf
Załącznik Nr 31 Wykaz instytucji, w których Gmina korzysta z pożyczek.pdf
Załącznik Nr 4 Sprawozdanie Rb-27S za okes od początku roku do 31.12.2009.pdf
Załącznik Nr 5 Sprawozdanie Rb-28S za okes od początku roku do 31.12.2009.pdf
Załącznik Nr 6 Sprawozdanie Rb-NDS za okes od początku roku do 31.12.2009.pdf
Załącznik Nr 7 Sprawozdanie Rb-N za okes od początku roku do 31.12.2009.pdf
Załącznik Nr 8 Sprawozdanie Rb-Z za okes od początku roku do 31.12.2009.pdf
Załącznik Nr 9 Sprawozdanie Rb-27S za okes od początku roku do 30.06.2010.pdf
Wersja XML